Perlembagaan UMNO

Blog List UMNO - 22 BLOG

Blog List Parti Keadilan Rakyat

http://1.bp.blogspot.com/-zjJ2GnwCIug/TtZZunD6qSI/AAAAAAAAAVk/q1bWTzwQHto/s142/Partai_Keadilan_Rakyat_logo_1.jpg

Blog List DAP

http://3.bp.blogspot.com/-iCPusw-ZyaI/TtZY53tPYNI/AAAAAAAAAVY/j-R_KaTh1UI/s112/bendera%2B-%2BCopy.jpg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM

JOM

Nak Tumpang Duduk-duduk di Sini Boleh???

Nak Tumpang Duduk-duduk di Sini Boleh???
Powered by Blogger.

Blog List Barisan Nasional dan Pro Barisan Nasional

Blog List Barisan Nasional dan Pro Barisan Nasional

293 blogs (Show All)

Monday 19 October 2015

Ketika Bersama-sama Biarpun Tewas Mat Sabu Memenangkan PAS, Setelah Berpisah Biarpun Hebat Mat Sabu dan GHB adalah Penyumbang Kepada Kemenangan UMNO, BN


Parti Amanah yang diterajui oleh kepimpinan Mohamad Sabu atau lebih glamor lagi dengan panggilan Mat Sabu sebagai ketuanya, yakin dan terlebih pasti bahawa parti Amanah dapat menewaskan parti PAS dan secara tidak langsung take over kawasan Pantai Barat.

Mat Sabu terlebih yakin yang bala tenteranya akan berjaya menewaskan PAS dengan meraih undi orang-orang Melayu di kawasan-kawasan Pantai Barat Semenanjung. Dengan sombong dan bangga dirinya dia berkata, PAS tidak akan mampu untuk bergerak dengan sendiri memandangkan PAS tidak punya hubungan bekerjasama dengan mana-mana parti.

“Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Selat Klang adalah jelas di mana Dr. Halimah Ali ketinggalan dalam semua peti Melayu tetapi menang atas sokongan pengundi Cina.

“Jika Pas bertanding bersendirian, mereka akan kembali ke era 1980-an,” katanya.

Mat sabu mendakwa walaupun PAS mendapat keputusan yang baik dalam dalam pilihan raya yang lepas tetapi itu semua atas jasa-jasa parti pembangkang yang lain. Meskipun sekarang ni DAP dan PKR masih lagi tak yakin dengan kebolehan Amanah di dalam Pakatan Harapan, namun Amanah yakin bahawa mereka mampu untuk meraih undi kaum Melayu.

Mat Sabu juga tidak bersetuju dengan pendapat parti pembangkang yang lain kononnya Pakatan Harapan tidak boleh menang di kawasan Pantai Barat hanya gara-gara PAS tidak mahu bekerjasama dengan mereka. Huhhhh!! Nampak sangat yang geng Pakatan Harapan ni tahu nak harapkan undi dari penyokong PAS je.

Tak mampu nak raih undi sendiri ke huhuhuuuuuu…..! Tapi parti Amanah ni bukan main lagi egonya, kononnya dorang bukan sahaja mampu untuk rampas undi penyokong PAS tapi nak caras undi penyokong Umno sekali pun takde hal. Hahaaa kita layan jela drama dorang ni..kita tengok je nanti siapa cantas siapa.- TiraGomez/UtaraNews.com

1 comment:

  1. kan ke dia ckp yg dia xsetuju klu sbb xde kejesama dr pas diorg xblh menang...sdr tulis pn xpaham ke? lagipun rsnya, parti amanah ni mmg xkan dpt sokongan dr org pas, tp dr penyokong amanah sdr yg asalnya dr pas. dh masuk amanah xkan nak sebut penyokong pas lg? kan?

    ReplyDelete

JOM TAMBAH ILMU

Blog-blog Sosialis, Pro Sosialis, Pro Syiah,ABU,ABCD,ABU (Asal Bukan Ustaz ) UMNO dan Lain-lain

Blog list 2 (241)

SUMBER DAN BERITA TERKINI

Kandungan Blog

Blog List 1 - 31

Blog Politik Dan Separa Politik (82)

PERLEMBAGAAN PAS

Blog List PAS -198 Blogs (Show All)

Jom Klik Iklan

Bilangan Login

Jumlah Tetamu Yang Sudi Berkunjung

Free Auto Malaysia Backlinks

widgeo.net

Search This Blog

FB

Yang Telah Berlalu Biarkan Berlalu....

Yang Telah Berlalu Biarkan Berlalu....
JOM HIJAUKAN BUMI TUHAN

SEMAKAN DAFTAR SPR