Perlembagaan UMNO

Blog List UMNO - 22 BLOG

Blog List Parti Keadilan Rakyat

http://1.bp.blogspot.com/-zjJ2GnwCIug/TtZZunD6qSI/AAAAAAAAAVk/q1bWTzwQHto/s142/Partai_Keadilan_Rakyat_logo_1.jpg

Blog List DAP

http://3.bp.blogspot.com/-iCPusw-ZyaI/TtZY53tPYNI/AAAAAAAAAVY/j-R_KaTh1UI/s112/bendera%2B-%2BCopy.jpg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM

JOM

Nak Tumpang Duduk-duduk di Sini Boleh???

Nak Tumpang Duduk-duduk di Sini Boleh???
Powered by Blogger.

Blog List Barisan Nasional dan Pro Barisan Nasional

Blog List Barisan Nasional dan Pro Barisan Nasional

293 blogs (Show All)

Monday 14 January 2013

# HKR 112 Dipenuhi Blogger dan Penyokong UMNO

Sehingga ke saat ini jumlah kehadiran pada Himpunan Kebangkitan Rakyat # HKR 112 masih menjadi topik hangat diperkatakan oleh blogger UMNO dan media Pro UMNO.Nawaitu mereka memperleceh jumlah kehadiran penyokong PR pada himpunan tersebut semata-mata mahu meredakan kekalutan yang bersarang diminda dan benak mereka. Pada hemat saya jumlah sebenar tidaklah perlu mendapat bangkangan atau penafian yang keterlaluan daripada penyokong, blogger atau  media Pakatan dan Pro Pakatan. Sesiapa yang hadir pada perhimpunan tersebut pastinya lebih mengetahui situasi ketika itu. Lensa dan peralatan multi media yang dibawa oleh  peserta tentunya dapat menceritakan keadaan yang berlaku dan menjadi bahan terbaik untuk disebarkan kepada rakan dan taulan yang tidak bersama-sama berhimpun.Sekecil manapun kehadiran yang digambarkan oleh pihak lawan, saya kira sebahagian besar rakyat Malaysia mengetahui mereka yang datang pada hari itu adalah ikhlas dan tidak disogok dengan wang ringgit dan material lain.Mereka menyumbang tenaga dan wang ringgit untuk menjayakan himpunan itu. Tekad mereka bermula di sini, mahukan UMNO Barisan Nasional tumbang pada PRU ke 13 dan jika tidakpun sebagai peringatan bahawa api kebencian kepada salah urus dan keperibadian pemimpin UMNO Barisan Nasional tidak disenangi oleh sebahagian "kecil" rakyat Malaysia.





































































































Mungkin juga peserta himpunan itu sebahagian besarnya disertai oleh blogger dan penyokong UMNO, lantaran itu merekalah yang lebih mengetahui situasi ketika itu dan dengan bijaknya mengulas.

Dan beginilah hasilnya...

20 belia Pulau Gaya sertai PAS


KOTA KINABALU: 14 Jnuari,Seramai 20 belia di Pulau Gaya dekat sini menyerahkan borang untuk menyertai PAS dalam satu majlis anjuran PAS Kawasan Putatan, petang semalam.

Borang-borang itu diserahkan kepada Ketua Pemuda PAS Negeri Sabah, Lahirul Latigu yang turut hadir dalam majlis itu. (Gambar atas)

Lahirul dalam ucapannya menyentuh berkenaan permasalahan utama yang membelenggu kehidupan rakyat serta beberapa isu berkaitan kebangkitan rakyat yang semakin ketara akibat kezaliman dan penindasan yang dilakukan pemerintah Umno dan Barisan Nasional.

Katanya, rakyat tidak perlu takut untuk bersama parti pembangkang kerana parti itu telah membuktikan keupayaan mengurus beberapa buah negeri sejak 2008 termasuk Perak yang dirampas oleh Barisan Nasional.




“Kita sudah menjadi kerajaan di Kelantan, Kedah, Pulau Pinang dan Selangor juga di Perak sebelum dirampas semula oleh Barisan Nasional.

“Pencapaian di negeri ini cukup membanggakan apatah lagi dengan laporan audit yang memperlihatkan keupayaan dinegeri yang ditadbir Pakatan Rakyat berjaya menghasilkan pendapatan negeri yang tertinggi,” kata Lahirul.

Beliau menambah, rakyat perlu membuat perubahan dalam pilihanraya akan datang bagi memastikan kestabilan dan hak rakyat terjamin bersama Pakatan Rakyat. - PAS Pusat.

Foto HKR 112: Abu Shaukah, upload by Anroid.

No comments:

Post a Comment

JOM TAMBAH ILMU

Blog-blog Sosialis, Pro Sosialis, Pro Syiah,ABU,ABCD,ABU (Asal Bukan Ustaz ) UMNO dan Lain-lain

Blog list 2 (241)

SUMBER DAN BERITA TERKINI

Catatan Terkini dan Terdahulu Di dalam Blog Ini

Kandungan Blog

Blog List 1 - 31

Blog Politik Dan Separa Politik (82)

PERLEMBAGAAN PAS

Blog List PAS -198 Blogs (Show All)

Jom Klik Iklan

Bilangan Login

Jumlah Tetamu Yang Sudi Berkunjung

Free Auto Malaysia Backlinks

widgeo.net

Search This Blog

FB

Yang Telah Berlalu Biarkan Berlalu....

Yang Telah Berlalu Biarkan Berlalu....
JOM HIJAUKAN BUMI TUHAN

SEMAKAN DAFTAR SPR