Perlembagaan UMNO

Blog List UMNO - 22 BLOG

Blog List Parti Keadilan Rakyat

http://1.bp.blogspot.com/-zjJ2GnwCIug/TtZZunD6qSI/AAAAAAAAAVk/q1bWTzwQHto/s142/Partai_Keadilan_Rakyat_logo_1.jpg

Blog List DAP

http://3.bp.blogspot.com/-iCPusw-ZyaI/TtZY53tPYNI/AAAAAAAAAVY/j-R_KaTh1UI/s112/bendera%2B-%2BCopy.jpg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM

JOM

Nak Tumpang Duduk-duduk di Sini Boleh???

Nak Tumpang Duduk-duduk di Sini Boleh???
Powered by Blogger.

Blog List Barisan Nasional dan Pro Barisan Nasional

Blog List Barisan Nasional dan Pro Barisan Nasional

293 blogs (Show All)

Saturday 12 May 2018

Selamat Ber"UG" Kawan!


Tahniah kepada Rakyat Malaysia. PRU14 sudahpun melabuhkan tirai, perancangan dan ketentuan Allah sangat hebat dan telah lama tercatat di Luh Mahfudz.Natijahnya jika kita mengharapkan keuntungan dunia untuk satu perjuangan, kita akan kecewa.Akan tetapi, jika kita sandarkannya sebagai ibadah kepada Pencipta, semangat kita akan terus membara. 

Semoga Allah anugerahkan setinggi-tinggi darjat kepada semua penyokong dan pendokong Jamaah Islam PAS, Pejuang-pejuag menegakan agama, sahabat-sahabat NGO dan rakan-rakan sekutu sama ada Muslim atau noun Muslim,  pejuang cyber dan maya serta masyarakat seluruhnya yang sentiasa menghambakan masa dan usaha menangkis setiap fitnah, memberi pencerahan, mempertahankan cacian kepada para ulamak,berkongsi tazkirah,berkorban harta benda dan sebagainya sebagai wadah PAS untuk PRU14 ini. 

Perjuangan untuk menegakkan Islam sentiasa diteruskan sehingga nafas kita berhenti. Percayalah, Allah telah anugerahkan kita semangat juang beserta roh Islam yang sangat hebat. Tidak ada senjata yang mampu tewaskan kita dan membuatkan kita sangat digeruni. 

Allah telah pun memberi kita kemenangan yang sebenarnya dan kita tidak pernah kalah.Kita tidak akan ditanya samaada menang ataupun kalah sesudah kita bertemu Rabbul Jalil nanti sebaliknya akan dipersoalkan ke mana arah tuju perjuangan kita. Untuk kedudukan, harta atau untuk memenangkan agama?

Kepada wakil-wakil kita yang telah dipilih disetiap negeri biarpun berseorangan, bertabahlah.Kekal beristiqamah. Berilah bantuan seadanya serta teruskan agenda kefahaman Islam kepada masyaratkat agar meletakkan kebergantungan hidup hanya kepada Allah.

Kepada ADUN-ADUN dan MP BN kami cadangkan agar teruskan "melompat" dan bernaunglah di bawah PH yang diterajui TUN demi rakyat yang menyokong kamu. Kamu tentunya tidak mampu untuk menguruskan rakyat yang memilih kamu kerana bekalan dan dedak yang kamu agung agungkan sudah terhenti.

Kepada rakyat malaysia khususnya orang-orang Melayu Islam. Berfikirlah secara matang dan bijak. Tidak ada sesuatu yang dapat menolong kamu dengan sebenar-benarnya nelainkan keyakinan dengan Islam seperti firman Allah " Jika kamu tolong agama Allah, nescaya Allah akan tolong kamu"

Mulakan keyakinan sekarang dan teruskan gerak tugas membimbing masyarakat ke jalan kebenaran. Jangan segan atau silu untuk berdamping atau bersahabat dengan kami. Kami sentiasa membuka pintu persahabatan tetapi dengan "cara" kami.


Jom Solat Berjamaah di surau dan masjid
Jom hadiri kuliah dan usrah
Jom Daftar sebagai Ahli PAS:

1. https://keahlian.pas.org.my/ (Daftar Online)
3. https://www.facebook.com/ameerahmalaysia/posts/1278067752264197 (face book)

Jom Daftar Pemilih (SPR)


Insya Allah pada PRU15 nanti kita UNDI PAS (#UP)

No comments:

Post a Comment

JOM TAMBAH ILMU

Blog-blog Sosialis, Pro Sosialis, Pro Syiah,ABU,ABCD,ABU (Asal Bukan Ustaz ) UMNO dan Lain-lain

Blog list 2 (241)

SUMBER DAN BERITA TERKINI

Catatan Terkini dan Terdahulu Di dalam Blog Ini

Kandungan Blog

Blog List 1 - 31

Blog Politik Dan Separa Politik (82)

PERLEMBAGAAN PAS

Blog List PAS -198 Blogs (Show All)

Jom Klik Iklan

Bilangan Login

Jumlah Tetamu Yang Sudi Berkunjung

Free Auto Malaysia Backlinks

widgeo.net

Search This Blog

FB

Yang Telah Berlalu Biarkan Berlalu....

Yang Telah Berlalu Biarkan Berlalu....
JOM HIJAUKAN BUMI TUHAN

SEMAKAN DAFTAR SPR