Perlembagaan UMNO

Blog List UMNO - 22 BLOG

Blog List Parti Keadilan Rakyat

http://1.bp.blogspot.com/-zjJ2GnwCIug/TtZZunD6qSI/AAAAAAAAAVk/q1bWTzwQHto/s142/Partai_Keadilan_Rakyat_logo_1.jpg

Blog List DAP

http://3.bp.blogspot.com/-iCPusw-ZyaI/TtZY53tPYNI/AAAAAAAAAVY/j-R_KaTh1UI/s112/bendera%2B-%2BCopy.jpg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM

JOM

Nak Tumpang Duduk-duduk di Sini Boleh???

Nak Tumpang Duduk-duduk di Sini Boleh???
Powered by Blogger.

Blog List Barisan Nasional dan Pro Barisan Nasional

Blog List Barisan Nasional dan Pro Barisan Nasional

293 blogs (Show All)

Friday 4 May 2012

Najib ajak rakyat Kelantan buat perubahan besar

4 Mei 2012
GUA MUSANG - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengajak rakyat Kelantan bangkit dalam satu barisan untuk melakukan perubahan besar terhadap kehidupan dan pembangunan di negeri itu.

Beliau berkata, rakyat Kelantan harus memberi peluang kepada Barisan Nasional (BN) untuk melakukan perubahan tersebut kerana selama ini negeri itu jauh ketinggalan.

'Insya-Allah, beri peluang kepada Barisan Nasional, kita akan buat  perubahan besar, masalah bekalan air bersih boleh selesai dan banyak lagi  masalah boleh kita selesaikan termasuk permintaan mewujudkan lebuh raya,"  katanya ketika berucap merasmikan Karnival Komuniti 1Malaysia Negeri Kelantan di Padang Pusat Sivik, di sini hari ini.

Najib berkata, semangat hendakkan perubahan yang besar itu harus bermula dari sekarang, termasuk mereka yang memakai baju warna merah yang sinonim dengan semangat 'gelombang merah' yang dicetuskan Umno Kelantan untuk  merampas negeri tersebut daripada pentadbiran Pas.

"Daripada perhimpunan seperti ini, kita akan mara ke depan, kita tahu  tidak mudah tetapi saya setuju dengan dikir barat tadi, cuba try test  sepenggal, saya yakin perubahan besar akan berlaku," katanya.

Sehubungan itu, Najib menyeru rakyat Kelantan berjuang habis-habisan  supaya perubahan besar dapat dilakukan untuk mereka dan negeri tersebut.

Beliau berkata kerajaan pusat yang prihatin dengan nasib rakyat  Kelantan, telah banyak membantu mewujudkan pembangunan untuk mereka.

Di jajahan Gua Musang, Najib berkata kerajaan sudah meluluskan  pembinaan projek perumahan rakyat sebanyak 1,000 unit, selain 350 unit rumah di  bawah projek agropolitan dan peruntukan RM3 juta untuk masyarakat Orang Asli  menanam pokok gaharu.

Sementara itu, Anggota Parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah  semasa berucap pada majlis tersebut meminta kerajaan membina sebuah lebuh raya  bagi memudahkan orang ramai berulang-alik dari Kota Baharu-Kuala Krai-Gua Musang-Bentong-Karak-Kuala Lumpur.

Beliau berkata pembinaan lebuh raya itu penting bagi mengatasi  masalah kesesakan teruk pada musim perayaan dan cuti  persekolahan memandangkan kira-kira 400,000 rakyat bekerja di luar Kelantan.

Kewujudan lebuh raya sebagaimana yang dibina di negeri pantai barat Semenanjung akan menjadi pemangkin kepada pertumbuhan ekonomi di negeri  ini dan negeri lain di pantai timur, katanya.

Beliau berkata, dengan adanya lebuh raya itu, banyak lagi kemudahan  lain boleh diwujudkan termasuk pusat pengajian tinggi memandangkan kawasan hulu Kelantan ini masih mempunyai banyak tanah kosong.

Pada majlis tersebut, Tengku Razaleigh mengimbas kembali sumbangan  pemimpin terdahulu termasuk bapa Najib, Allahyarham Tun Abdul Razak dalam memajukan kawasan hulu Kelantan dengan menubuhkan Lembaga Kemajuan Kelantan Selatan (Kesedar) melalui pembukaan tanah rancangan.

Antara yang hadir pada majlis itu ialah Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim, Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed dan Timbalan Menteri Kewangan Datuk Awang Adek Hussin. - Bernama

 BOIKOT ANUAR!

Saturday, 31 March 2012

JANGAN TAK PERCAYA!WARGA KOTA BHARU BOIKOT CERAMAH DSA!KEHADIRAN BOLEH DIKIRA DENGAN JARI,HAMBAR DAN KOSONG LENGANG...HABISLAHLAH PAKATAN RAKYAT KALI INI!!!!!.. KALAU TAK PERCAYA SILA TENGOK FOTO-FOTO INI DI BAWAH.

Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah ditolak oleh warga Kota Bharu, Kelantan.....beliau berucap didepan padang kosong....pengaruh Ibrahim Ali, Hasan Ali, Mustaffa Mohamad dan lebih-lebih lagi Najib Razak amat kuat di Kelantan....warga Kota Bharu dah mula muak dengan "pembohongan" DSAI....mereka percaya habis yang DSAI adalah kaki liwat, penzina, agen yahudi, tali barut Amerika Syarikat, kuda tunggangan DAP dan memperkudakan PAS....Rakyat Kota Bharu khasnya dan Kelantan amnya amat marah pada DSAI...

Buktinya ceramah DSAI malam ini....langsung takde orang nak datang dengar....yang datang pun diangkut berbas-bas dari Siam!!!!....


 Sumber :http://omakkau.blogspot.com/2012/03/jangan-tak-percaya-warga-kota-bahru.html

No comments:

Post a Comment

JOM TAMBAH ILMU

Blog-blog Sosialis, Pro Sosialis, Pro Syiah,ABU,ABCD,ABU (Asal Bukan Ustaz ) UMNO dan Lain-lain

Blog list 2 (241)

SUMBER DAN BERITA TERKINI

Catatan Terkini dan Terdahulu Di dalam Blog Ini

Kandungan Blog

Blog List 1 - 31

Blog Politik Dan Separa Politik (82)

PERLEMBAGAAN PAS

Blog List PAS -198 Blogs (Show All)

Jom Klik Iklan

Bilangan Login

Jumlah Tetamu Yang Sudi Berkunjung

Free Auto Malaysia Backlinks

widgeo.net

Search This Blog

FB

Yang Telah Berlalu Biarkan Berlalu....

Yang Telah Berlalu Biarkan Berlalu....
JOM HIJAUKAN BUMI TUHAN

SEMAKAN DAFTAR SPR